Obóz!
Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018
1. Informacje ogólne
WYJAZD
• Poniedziałek 2 lipca
• Zbiórka 8:30
• Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
• Odjazd 9:00
POWRÓT
• Niedziela 15 lipca
• Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
• Przyjazd około 12:30-12:45
WYCIECZKI
• 4.07 - spływ kajakowy
• 6.07 - Wilno
• 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn
• 12.07 - Aquapark w Suwałkach
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika:
• Mundur
• Śpiwór
• Menażkę i sztućce, kubek
• dres do spania
• ręcznik
• przybory toaletowe
• klapki pod prysznic
• bielizna osobista
• kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść )
• koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania
• letnia kurtka przeciwdeszczowa
• balsam do opalania
• aerozol od komarów i kleszczy
• mały podręczny plecak na wycieczki i wędrówki ( taki, żeby można było w czasie wędrówki przyczepić śpiwór, włożyć prowiant, wodę )
• NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka)
• Kalosze, klapki lub japonki, buty do chodzenia na bazie, buty na wędrówkę (proszę nie kupować nowych, ponieważ na pewno będą obtarcia)
• pieniądze na drobne wydatki: ( zł i euro na wycieczkę )
• legitymacja szkolna z wpisanym peselem
• PASZPORT,DOWÓD OSOBISTY LUB DOWÓD TYMCZASOWY na WYCIECZKĘ
Inne:
• Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku.
• Na terenie bazy nie ma możliwości ładowania telefonu, ponieważ ilość kontaktów jest ograniczona. • Informujemy, że podczas trwania obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w Mszy Świętej na terenie bazy. W przypadku gdy dziecko ma nie uczestniczyć we Mszy Świętej, będzie miało zorganizowane zajęcia z jednym z drużynowych z kadry obozu.
• Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
• Wymagane jest aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak (ułatwi to poruszanie się podczas podróży)
• Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży do Suchej Rzeczki oraz zapewnić zapas leków na wszystkie wycieczki.
• Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
• Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu.
• Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych.
TELEFON DO KOMENDY OBOZU:
Marta Zapolska – komendant 509285750
Ewelina Zajkowska – zastępca komendanta 507434309
DRUŻYNOWA
Eliza Gaińska - 795064079
2. Dokumenty
https://drive.google.com/drive/folders/1_TxAzEFhTB4qN9lCjGH9c30ZF-4Oa09D?usp=sharing
Oba dokumenty uzupełniamy i przynosimy na najbliższą zbiórkę 14.06!!
1. Informacje ogólne
WYJAZD
• Poniedziałek 2 lipca
• Zbiórka 8:30
• Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
• Odjazd 9:00
POWRÓT
• Niedziela 15 lipca
• Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
• Przyjazd około 12:30-12:45
WYCIECZKI
• 4.07 - spływ kajakowy
• 6.07 - Wilno
• 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn
• 12.07 - Aquapark w Suwałkach
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika:
• Mundur
• Śpiwór
• Menażkę i sztućce, kubek
• dres do spania
• ręcznik
• przybory toaletowe
• klapki pod prysznic
• bielizna osobista
• kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść )
• koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania
• letnia kurtka przeciwdeszczowa
• balsam do opalania
• aerozol od komarów i kleszczy
• mały podręczny plecak na wycieczki i wędrówki ( taki, żeby można było w czasie wędrówki przyczepić śpiwór, włożyć prowiant, wodę )
• NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka)
• Kalosze, klapki lub japonki, buty do chodzenia na bazie, buty na wędrówkę (proszę nie kupować nowych, ponieważ na pewno będą obtarcia)
• pieniądze na drobne wydatki: ( zł i euro na wycieczkę )
• legitymacja szkolna z wpisanym peselem
• PASZPORT,DOWÓD OSOBISTY LUB DOWÓD TYMCZASOWY na WYCIECZKĘ
Inne:
• Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku.
• Na terenie bazy nie ma możliwości ładowania telefonu, ponieważ ilość kontaktów jest ograniczona. • Informujemy, że podczas trwania obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w Mszy Świętej na terenie bazy. W przypadku gdy dziecko ma nie uczestniczyć we Mszy Świętej, będzie miało zorganizowane zajęcia z jednym z drużynowych z kadry obozu.
• Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
• Wymagane jest aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak (ułatwi to poruszanie się podczas podróży)
• Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży do Suchej Rzeczki oraz zapewnić zapas leków na wszystkie wycieczki.
• Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
• Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu.
• Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych.
TELEFON DO KOMENDY OBOZU:
Marta Zapolska – komendant 509285750
Ewelina Zajkowska – zastępca komendanta 507434309
DRUŻYNOWA
Eliza Gaińska - 795064079
2. Dokumenty
https://drive.google.com/drive/folders/1_TxAzEFhTB4qN9lCjGH9c30ZF-4Oa09D?usp=sharing
Oba dokumenty uzupełniamy i przynosimy na najbliższą zbiórkę 14.06!!
Komentarze
Prześlij komentarz